شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آگهي رايگان خلاق

 

وستان عزيزم، تبليغات در دنياي امروز، فقط وسيله اي براي هل دادن مشتري به سمت يك محصول خاص نيست بلكه كار ويژه تبليغات در ادبيات آگهي رايگان  نوين تجاري، ايجاد پيوند دراز مدت بين مشتري و يك محصول خاص است.زمينه تبليغات به 2 گروه تقسيم مي شود : 1- تبليغات خلاق 2- تبليغات غير خلاقتبليغ خلاق :يك تبليغ خلاق تبليغي است كه هنري، حرفه اي و داراي ايده هاي ابتكاري است. مركز توجه و نگرش تبليغات خلاق محصولات و خدمات “هنرنمايي ماندگار با اثرگذاري درازمدت” مي باشد و درآن مي كوشند چهره اي خلاق از خود و محصولات و خدمات به نمايش بگذارند. در تبليغات خلاق علاوه بر اين كه بين مشتري و محصول اثري ماندگار ايجاد مي شود، حس خلاقيت را به خود محصول هم تعميم مي دهيم گويي كه خود محصول هم به اندازه تبليغش مبتكر آگهي رايگان و روزآمد است. حُسن تبليغات خلاق به ويژه براي محصولاتي كه به صورت خرده فروشي ارائه مي شوند اين است كه مشتري با ديدن كالا در فروشگاه، ناخودآگاه به ياد تبليغ مي افتد، وقتي به ياد تبليغ افتاد، حس خوبي كه از ديدن تبليغ به او دست داده بود، در وي تداعي و ميل به انتخاب آن محصول از ميان رقبا، تقويت مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.